POGOSTA VPRAŠANJA

Kako poiščem javno naročilo?

Do javnega naročila in njegove vsebine lahko dostopate brezplačno in neomejeno, bodisi preko javnega pogleda brez registracije (zavihek OBJAVLJENA JN) na spletni strani www.s-procurement.si ali po registraciji in vpisu v informacijski sistem S-Procurement preko iskalnika. Javno naročilo lahko poiščete preko opravilne številke javnega naročila, po naslovu naročila ali nazivu naročnika. Številka javnega naročila in naslov sta običajno enaka objavi naročila na Portalu javnih naročil: https://www.enarocanje.si/.

Kako dostopam do razpisne dokumentacije?

Do razpisne dokumentacije lahko dostopate na več načinov, in sicer:

- preko javnega pogleda brez registracije (zavihek OBJAVLJENA JN) na spletni strani www.s-procurement.si (ob naročilu kliknete gumb Podrobno, s čimer dostopate do vseh podatkov o naročilu in razpisne dokumentacije);


- po registraciji in vpisu v informacijski sistem S-Procurement preko iskalnika poiščite naročilo in kliknite nanj. Odprlo se bo Obvestilo o naročilu, kjer dostopate do vseh podatkov o naročilu in razpisne dokumentacije).


Kaj pomeni gumb NASTAVI INTERES?

Ko po vpisu v informacijski sistem S-Procurement poiščete naročilo in vstopite vanj je na zgornji desni strani Obvestila o naročilu na voljo gumb Nastavi interes, s klikom na katerega za naročilo izkažete interes.

Če želite v postopku oddati ponudbo je potrditev interesa nujna. Šele po potrditvi interesa boste na vaš elektronski naslov prejemali vsa obvestila v zvezi s konkretnim postopkom (obvestilo o popravku ali spremembi, pojasnilu, sporočilu ipd.).

Prejel sem povabilo za oddajo ponudbe, se uspešno registriral, sedaj pa ne vidim naročila?

Določena naročila so vidna zgolj povabljenim ponudnikom (npr. evidenčno povpraševanje, 2. faze okvirnih sporazumov in dinamičnih nabavnih sistemov, elektronske dražbe).
Če ste bili vabljeni k oddaji ponudbe za postopek na podlagi povabila in predhodno še niste bili registrirani v sistemu S-Procurement, vas je naročnik za potrebe pošiljanja povabila že predhodno (delno) registriral. Če naročila ne vidite je najverjetneje prišlo do napake pri registraciji. Svetujemo vam, da se za pomoč obrnete na našo tehnično podporo preko podpora@s-procurement.si ali 01/ 60 100 71, dosegljivo vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

Ali je elektronski podpis ponudbe obvezen?

Obvezno elektronsko podpisovanje ponudb pred oddajo je zahtevano v vseh postopkih razen v:

- drugi fazi okvirnega sporazuma,
- v postopkih evidenčnega naročanja (hitro povpraševanje ter evidenčno naročilo)
- v pogajanjih, izvedenih na podlagi že prejetih ponudb oz. prijav.

Svetujemo vam, da glede podpisa ponudbene dokumentacije sledite navodilom naročnika.

Kaj potrebujem za uspešen elektronski podpis ponudbe in katere vse dokumente je potrebno podpisati?

Za uspešen elektronski podpis morate imeti kvalificirano digitalno potrdilo izdano s strani kvalificiranega overitelja (npr. SIGEN-CA, Pošta®CA, AC NLB, Halcom CA).

Ponudbo lahko podpišete tudi z uporabo t.i. Oddaljenega elektronskega podpisa.

Omogočeno vam je elektronsko podpisovanje ponudb, podprto s kvalificiranimi digitalnimi potrdili v sami platformi. Ne glede na zahteve naročnika pri posameznem javnem naročilu ponudnikom svetujemo elektronsko podpisovanje ponudb s kvalificiranim elektronskim podpisom. V skladu s 13. členom Uredbe eIDAS (Uredba (EU) št. 910/2014 o elektronski identifikaciji in storitvah zaupanja za elektronske transakcije na notranjem trgu) je  dokazno breme v primeru zanikanja verodostojnosti nekvalificiranega e-podpisanega dokumenta na tistemu, ki je tak podpis izvedel, v primeru uporabe kvalificiranega e-podpisa pa na tistemu, ki zanika verodostojnost podpisa. Svetujemo vam, da glede podpisa ponudbene dokumentacije sledite navodilom naročnika.

Prejeli smo novo sporočilo vendar do njega ne moremo dostopati.

Do sporočil (ter tudi drugih dokumentov, ki jih prejmete s strani naročnika) dostopate preko Delovnega prostora naročila (klik na naročilo --> levo je zavihek "Sporočila").

Za vse uporabnike naprednih paketov PREMIUM in PREMIUM + je omogočena tudi funkcija dostopa sporočil preko ikone desno zgoraj na platformi. Več informacij o naprednih uporabniških profilih lahko najdete v zavihku PAKETI na spletni strani www.s-procurement.si

Kako dostopam do Zapisnika o odpiranju ponudb?

Zapisnik o odpiranju ponudb se nahaja ne Delovnem prostoru naročila v zavihku "Sporočila".

O tem ali je Zapisnik že na voljo, ste obveščeni preko elektronske pošte na elektronski naslov za obveščanje, ki ste ga navedli ob registraciji.

Naročnik se lahko odloči, da je zapisnik javen, v tem primeru je viden tudi neregistriranim uporabnikom, pod zavihkom javna sporočila, ki ga najdete na samem naročilu.

Kako vem ali je bila moja ponudba uspešno oddana?

Če ste ponudbo uspešno oddali, ste preko elektronske pošte prejeli potrditveno sporočilo, ki vsebuje tudi potrdilo o oddaji vaše ponudbe. Na potrdilu so med drugim izpisani datum in ura oddaje vaše ponudbe. Če je bila ponudba oddana se spremeni tudi status ponudbe iz »v urejanju« v »oddana«.

Potrdilo o oddani ponudbi lahko najdete tudi na Delovnem prostoru naročila (klik na naročilo, klik desno zgoraj »Pojdi na mapo ključnih priložnosti«, preusmeritev na Delovni prostor).

Ne znam oddati ponudbe. Na koga se lahko obrnem?

Navodila za oddajo ponudb so na voljo v zavihku NAVODILA ZA UPORABO na spletni strani www-sprocurement.si. V primeru, da vam ponudbe tudi s pomočjo navodil ne uspe oddati, se lahko obrnete na našo tehnično podporo preko podpora@s-procurement.si ali 01/ 60 100 71, dosegljivo vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

ALI JE UPORABA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PLAČLJIVA?

Za ponudnike je uporaba informacijskega sistema S-Procurement brezplačna. Za zahtevnejše ponudnike so na voljo tudi plačljivi paketi, ki omogočajo uporabo naprednih funkcionalnosti. Za naročnike v javnem sektorju in nabavnike iz zasebnega sektorja je uporaba informacijskega sistema plačljiva. Ponudba se oblikuje individualno glede na želje, potrebe in velikost naročnika oz. kupca.

ALI JE INFORMACIJSKI SISTEM USKLAJEN Z ZJN-3?

Da. Informacijski sistem S-Procurement omogoča rešitve tako za nabavne postopke za zasebni sektor kot tudi postopke javnega naročanja za javni sektor, ki se medsebojno bistveno razlikujejo. Vse rešitve, ki jih informacijski sistem S-Procurement ponuja javnim naročnikom, so bile v procesu lokalizacije informacijskega sistema skrbno preverjene s strani vrhunskih strokovnjakov za javno naročanje in prilagojena pravnim zahtevam slovenske zakonodaje.

ALI JE RES, DA LAHKO Z UPORABO INFORMACIJSKEGA SISTEMA PRIHRANIM 10 DO 20 ODSTOTKOV?

Po naših izkušnjah je mogoče prihraniti tudi precej več, vendar smo glede tega raje previdni. Konkretnejši podatki izhajajo iz Zelene knjige o modernizaciji politike EU na področju javnih naročil, ki jo je objavila Evropska komisija TUKAJ, kjer je spodnja meja prihranka ocenjena med 10 in 20 odstotkov. V zasebnem sektorju so podatki pridobljeni izkustveno in so po ocenah še višji.

ALI JE MOGOČE INFORMACIJSKI SISTEM INTEGRIRATI Z DRUGIMI SISTEMI, KI JIH UPORABLJAMO PRI POSLOVANJU?

Da. Informacijski sistem S-Procurement ima razvita posebna orodja za potrebe delne ali popolne integracije informacijskega sistema z drugimi zalednimi programi ali opremo, ki jo uporabnik uporablja (npr. sistemi za arhiviranje, računovodski programi itd.). Sistem je vsestranski in prožen ter je zasnovan tako, da je združljiv z bogatim naborom mednarodnih okvirov, vključno s PEPPOL.

ALI JE INFORMACIJSKI SISTEM PRIMEREN ZA VSAK POSLOVNI SEKTOR?

Da. Uporabniki informacijskega sistema S-Procurement prihajajo iz najrazličnejših panog, primeroma: gradbeništva, telekomunikacije, medijev, energetike, zdravstva itd.

V ČEM SE S-PROCUREMENT RAZLIKUJE OD TEKMECEV?

Informacijski sistem S-Procurement je eden največjih in najuspešnejših operaterjev nabavnih platform v evropskem in svetovnem merilu. V zadnjih letih dosega visoko oceno po Gartnerjev sistemu ocenjevanja, njegove izpostavljene odlike pa so številne funkcionalnosti, ki jih sistem omogoča, prilagodljivost individualnim potrebam kupca oz. naročnika, ter visoka stopnja podpore pri implementaciji in uporabi sistema.

KAKO LAHKO DOSTOPAM DO INFORMACIJSKEGA SISTEMA?

Za dostop do informacijskega sistema kliknite na »Prijava« na začetni strani www.s-procurement.si. Preusmerjeni boste na spletno stran za prijavo v sistem. Pred prvo uporabo morate svojo družbo registrirati. Vsa navodila za uporabo sistema so na voljo pod zavihkom »NAVODILA ZA UPORABO«.

S katerimi najbolj razširjenimi brskalniki je platforma združljiva?

BRSKALNIK (ZDRUŽLJIVE RAZLIČICE)
OPERACIJSKI SISTEM INTERNET EXPLORER MOZILLA FIREFOX SAFARI GOOGLE CHROME
Windows (vse različice od XP Professional naprej) 8, 9, 10, 11 31 > 36 > IN < 44
Linux (Fedora in Ubuntu) 32 bitov in 64 bitov 31 > 36 > IN < 44
MAC OSX 10.5X in več 31 > 6 36 > IN < 44

Opomba: Modul eDražba ni združljiv z različico 9 Internet Explorerja.

Ali lahko naročnik ali sistemski administrator z uporabo digitalnega potrdila vidi, kdo je podpisal ponudbo pred rokom?

Ne, ker so informacije pred odpiranjem ponudb šifrirane. Šele ko pride do odpiranja ponudb, te informacije postanejo vidne. Za odpiranje ponudb je potrebno procesno digitalno potrdilo, ki je v primeru naše platforme shranjeno podatkovni bazi, ki je ločena podatkovne baze transakcij.

Katere varnostne ukrepe uvaja tehnologija, ki pogajanja platformo?

Platforma velja za referenčno na področju podatkovne varnosti in vseh neposredno ali posredno povezanih področij na visoki ravni, certificiranih z ISO 27001. Poleg tega je VORTAL, ki pogajanja platformo, certificiran tudi z ISO 22301 za neprekinjeno poslovanje, do konca leta pa pričakuje še certifikacijo z ISO 9001 za druga področja.

Tako zahtevni certifikati so precej več kot zgolj posnetek stanja v nekem trenutku z žigom pravnika. To so živi postopki in politike podjetja z nenehnimi revizijami celotne naše varnosti. Vortal je ponosen na varnostno ekipo, ki je odgovorna za zagotavljanje skladnosti. Vsa komunikacija je šifrirana po najnovejših tehničnih standardih in vse interakcije uporabnikov na platformi so časovno žigosane.

Kaj pomeni certificiranje z ISO 27001?

ISO 27001 (uradno znan standard kot ISO/IEC 27001:2005) je specifikacija za sistem upravljanja informacijske varnosti (ISMS). ISMS je sklop politik in postopkov, ki vključuje vse pravne, fizične in tehnične kontrole, vpete v proces organizacije upravljanja s tveganji.

V skladu z dokumentacijo je bil ISO 27001 razvit za »zagotavljanje modela za vzpostavitev, izvajanje, delovanje, spremljanje, pregledovanje, vzdrževanje in izboljševanje sistema za upravljanje informacijske varnosti.« ISO 27001 uporablja pristop od zgoraj navzdol, ki izhaja iz različnih vrst tveganj in je tehnološko nevtralen. Specifikacija opredeljuje šestdelni postopek načrtovanja: (I) opredelitev varnostne politike; (II) opredelitev obsega ISMS; (III) izvedba ocene tveganja; (IV) upravljanje ugotovljenih tveganj; (V) izbor ciljev in vrste nadzora, ki ga je treba izvesti; (VI) priprava izjave o uporabnosti.

Kako naložim podpisno komponento?

Za prenos podpisne komponente kliknite tukaj. Nato kliknite na modri gumb "Download" in "Download anyway".

Datoteka na povezavi je stisnjena (.zip). Po prenosu jo razširite (ekstrahirajte) v želeno mapo in zaženite aplikacijo podpisne komponente (rdeča ikona).