KAKO VZPOSTAVITI DINAMIČNI NABAVNI SISTEM (SPD) V TREH KORAKIH?

Dinamični nabavni sistem je povsem elektronska nabavna tehnika, primerna za nabave v javnem in zasebnem sektorju. Naročniki, ki ga pričnejo uporabljati, se v pravem pomenu besede zavežejo privzetemu elektronskemu poslovanju v nabavah in prenesejo nabavne postopke v digitalni svet.

Tudi v Sloveniji so nekateri naročniki že prepoznali dinamični nabavni sistem kot enega bolj učinkovitih instrumentov za izvajanje javnih naročil za standardno blago, storitve ali gradnje, ki so na trgu splošno dostopni. Tisti, ki jih uporabljajo kot poglavitno nabavno tehniko, poročajo, da so znatno pripomogli k zmanjšanju preobremenjenosti nabavnega osebja. Vabimo vas, da se pridružite tej skupini!

Na spletni delavnici boste izvedeli:

  • kakšne so prednosti dinamičnih nabavnih sistemov;
  • kako delujejo dinamični nabavni sistemi;
  • kako jih vzpostaviti – v treh ključnih korakih;
  • kako se lotiti prvih korakov.

Predavata: izr. prof. dr. Petra Ferk in Barbara Cankar, dipl. prav (UN)