DOBRODOŠLI NA PLATFORMO ZA ELEKTRONSKO JAVNO NAROČANJE

Družba S-PROCUREMENT je bila ustanovljena z vizijo, da v Slovenijo pripelje eno največjih in najbolj dodelanih platform za elektronsko naročanje v svetovnem merilu. Ustanovljena je bila s ciljem, da v Sloveniji vzpostavimo trg elektronskega javnega naročanja, kot mora biti.

Elektronsko naročanje je trend, ki naročnikom omogoča, da svojo pozornost iz postopkovnih in formalnih vprašanj preusmerijo na vsebino. Elektronsko naročanje poteka na posebni platformi, ki nas vodi skozi vse faze postopka in zagotavlja elektronsko komunikacijo ter poslovanje v vseh fazah postopka, samodejno primerjavo in ocenjevanje ponudb in s tem velik prihranek časa pri vodenju postopka. Uporaba elektronske platforme za naročanje je prvi korak na poti k pametnemu naročanju.

Naša platforma je zasnovana po modelu SaaS - programska oprema kot storitve. Tehnologijo zagotavlja in platformo poganja Vortal, ena vodilnih družb s področja elektronskega naročanja na svetu. VORTALova platforma deluje v 39 državah na štirih celinah. Tukaj se vsak dan tisoči javnih in zasebnih naročnikov povezujejo z mednarodno skupnostjo ponudnikov in sodelujejo v postopkih, ki vsem prinašajo priložnost za širjenje poslovanja. Naročniki lahko dosežejo prihranke z različnimi javno-naročniškimi strategijami in tako znatno zmanjšajo režijske stroške. Ponudniki pa so bogatejši za priložnost povečanja tržnega dosega in razvoja podjetij. Platforma je v celoti skladna z zakonodajo o javnih naročilih v Sloveniji ter direktivami EU o javnih naročilih. Podporne storitve in tehnično podporo zagotavlja ekipa S-Procurement.

ODLIKUJEJO NAS:

TEHNIČNA PODPORA & SVETOVANJE

Na voljo vam je vrhunska ekipa za podporo strankam. Celovita podpora v vseh fazah postopka, korak za korakom.

Izkoristite osebno svetovanje med postopkom. Naučite se uporabljati vse funkcionalnosti platforme. Postavljajte vprašanja in se o njih pogovorite neposredno s svojim svetovalcem.

VARNOST

Naša platforma je certificirana v skladu s standardom IS0 27001 (Mednarodni standard za informacijsko varnost), standardom ISO 9001 in standardom ISO 20000, kar zagotavlja višjo kakovost storitev in varnejšo uporabo storitev med uporabo platforme.

Digitalni podpis zagotavlja identifikacijo in neovrgljivost avtentičnosti, integriteto informacij in podatkov.

ČASOVNI ŽIG

Časovni žig zagotavlja neovrgljivo potrditev pravočasnosti oddanih ponudb in drugih dokumentov.

Potreben je za verifikacijo verodostojnosti datuma in časa vsakega od zahtevanih dejanj.

ŠIFRIRANJE

S šifriranjem zagotavljamo zaupnost podatkov.

Šifriranje onemogoča, da naročnik ali sistemski administrator z uporabo digitalnega potrdila vidi, kateri ponudnik je podpisal ponudbo pred rokom in vpogled v vsebino ponudbe.

POSTANITE TUDI VI DEL SKUPNOSTI!

STE NAROČNIK?

Ne glede na to, ali ste zavezani k spoštovanju postopkov o javnem naročanju ali se zgolj soočate s kompleksnimi nabavnimi postopki, lahko vam pomagamo. Za vas vzpostavimo učinkovit elektronski nabavni sistem; če ste pa javni naročnik, vam omogočamo prehod na popolnoma elektronsko komunikacijo v vseh fazah postopka javnega naročanja, kot jo zahtevata Direktiva 2014/24/EU o javnem naročanju in Zakon o javnem naročanju (ZJN-3).

Izkušnje kažejo, da naročniki s prehodom na popolnoma elektronsko javno naročanje v povprečju prihranijo do 60 odstotkov administrativnih stroškov in časa pri analiziranju in primerjanju prejetih ponudb ter v povprečju vsaj do 20 odstotkov pri ceni storitev, blaga in gradenj zaradi večje konkurence.

Naša platforma za elektronsko javno naročanje zagotavlja popolnoma elektronsko komunikacijo v vseh fazah postopka javnega naročila, do oddaje in po oddaji javnega naročila:
  • eRegistracija (registracija, kategorizacija, avtentifikacija)
  • eNaročilo (elektronsko oblikovanje razpisne dokumentacije)
  • eObveščanje (elektronsko obveščanje o javnih naročilih)
  • ePonudba (elektronsko vodenje in oddaja javnega naročila)
  • eOdpiranje (elektronsko odpiranje ponudb)
  • eOcenjevanje (elektronsko ocenjevanje ponudb)
  • ePogajanja (elektronska pogajanja)
  • eDražba (elektronske dražbe)
  • eOddaja (elektronska oddaja javnega naročila, elektronske pogodbe) 
  • ePogodba (elektronsko upravljanje s pogodbami)
  • ePrevzem (elektronski katalogi in elektronska naročila)
KONTAKTIRAJTE NAS

STE PONUDNIK?

Omogočamo vam dostop na trg elektronskega javnega naročanja. Pri nas dobite vso podporo, ki jo potrebujete za uspeh v postopkih javnega naročanja.

Javna naročila so za številna podjetja pomembna poslovna priložnost, vendar se pri tem soočajo s številnimi pravnimi vprašanji, zahtevami in pripravo dokumentacije, ki jo je treba predložiti. V mednarodnih postopkih je dodatna ovira jezik. Da bi vam zagotovili večjo varnost in ponudili podporo, ki jo potrebujete v vseh fazah priprave ponudbe, smo za vas zbrali vsa potrebna orodja in rešitve. Pripravite in pošljite svoje ponudbe. Preprosto in učinkovito.

Če želite oddati ponudbo, vam lahko pomagamo!
REGISTRIRAJTE SE

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?

Hvala! Vaša prijava je bila sprejeta.
Oops!
Prosim poskusite ponovno.

TEHNIČNA POMOČ

Elektronski naslov:
podpora@s-procurement.si

Telefon:

01 60 100 71

Priročniki za uporabo

Platforma za elektronsko javno naročanje Splošni pogoji Navodila Navodila za oddajo ponudb Navodila za dostop

PONUDNIKI, OMOGOČAMO VAM TUDI PREDSTAVITEV NA PLATFORMI

POSLOVNE PRILOŽNOSTI

S pametnim paketom si vsak dan zagotovite nove poslovne priložnosti tako v javnem kot tudi zasebnem sektorju.

VIDNOST IN PREPOZNAVNOST

S pametnim paketom lahko predstavite svoje produkte, storitve, reference in znanje vsem naročnikom, ki jih iščejo. Ne zamudite te priložnosti!

AŽURNE INFORMACIJE

S pametnim paketom pridobite dostop do ažurnih informacij o naročnikih, naročili in konkurenci. Ali vas zanima, kateri so največji naročniki na platformi? To je pravi kraj za vas.

Pogosta vprašanja

KDO ZAGOTAVLJA PLATFORMO?

V Sloveniji nastopata S-PROCUREMENT in VORTAL kot strateška partnerja s skupnim ciljem, da vzpostavita učinkovit in uspešen trg elektronskega (javnega) naročanja. V ta namen sta razvila za slovenski trg prilagojeno platformo za elektronsko naročanje.



ALI JE PLATFORMA ZA JAVNA NAROČILA USKLAJENA Z ZJN-3?

Da. VORTAL je na trgu javnega sektorja postal pravi specialist in njegova rešitev za elektronska javna naročila je bila skrbno preverjena in prilagojena pravnim zahtevam slovenske zakonodaje s strani ekipe S-PROCUREMENT.



ALI JE RES, DA LAHKO Z UPORABO ELEKTRONSKE PLATFORME ZA JAVNO NAROČANJE PRIHRANIM 10 DO 20 ODSTOTKOV?

Po naših izkušnjah je mogoče prihraniti tudi precej več, vendar smo glede tega raje previdni. Konkretnejši podatki izhajajo iz Zelene knjigi o modernizaciji politike EU na področju javnih naročil, ki jo je objavila Evropska komisija TUKAJ, kjer je spodnja meja prihranka ocenjena med 10 in 20 odstotkov.



ALI LAHKO PLATFORMO ZA E-JAVNA NAROČILA INTEGRIRAM Z MOJIM TRENUTNIM NAROČNIŠKIM SISTEMOM?

Za je bilo razvito orodje VORTALconnect, ki omogoča popolno komunikacijo med različnimi sistemi, na katerih se uporabljajo različni standardi. Sistem je vsestranski in prožen ter je zasnovan tako, da je združljiv z bogatim naborom mednarodnih okvirov, vključno s PEPPOL



ALI JE PLATFORMA VORTAL ZA JAVNO NAROČANJE PRIPRAVLJENA ZA VSAK POSLOVNI SEKTOR?

Da. Naše stranke prihajajo iz skoraj vseh panog: gradbeništva, telekomunikacije, medijev, energetike itd.



V ČEM SE VORTAL RAZLIKUJE OD TEKMECEV?

VORTAL je eden največjih in najuspešnejših operaterjev elektronskih trgov na svetu z dokazanima platformama eProcurement in eSourcing, ki povezujeta več tisoč javnih in zasebnih naročnikov z mednarodno skupnostjo kvalificiranih ponudnikov.



ZAPRI MENU
Predstavitev Registriraj se Kontaktirajte nas Pogosta vprašanja Novice Dogodki Certifikati Zakonodaja

TEHNIČNA PODPORA

Elektronski naslov:
podpora@s-procurement.si
Telefon:
01 60 100 71
ZAPRI MENU
Predstavitev Registriraj se Kontaktirajte nas Pogosta vprašanja Novice Dogodki Certifikati Zakonodaja

TEHNIČNA PODPORA

Elektronski naslov:
podpora@s-procurement.si
Telefon:
01 60 100 71