S 1. 1. 2023 čaka zavezance za javno naročanje pomembna novost, ki je bila sprejeta v skladu s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev (Ur. list RS, št. 53/2022). Prav vsi zavezanci, bodo morali za pogodbe s področja javnega naročanja, sklenjene od 1. 1. 2023 dalje, mesečno poročati o izvršenih plačilih omenjenih pogodb prek spletnega portala UJP JN Plačila. Poleg tega se konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, pri čemer praksa kaže, da imajo naročniki še mnogo vprašanj v zvezi z njimi.
Na delavnici bomo obravnavali:
Delavnico vodita: dr. Boštjan Ferk in Doroteja Jalovec, dipl. prav (UN)
Za naročnike, uporabnike platforme S-Procurement in ponudnike, ki imajo vključen PREMIUM + paket, je delavnica brezplačna.
Za ostale udeležence je cena spletne delavnice 49 EUR brez DDV.
Prijava je obvezna. Pred izvedbo delavnice bodo prijavljeni udeleženci prejeli povezavo do dogodka na spletni naslov.