Poročanje o izvršenih plačilih iz naslova pogodb JN ter oddanih evidenčnih naročilih

16. februar 2023

9:00 - 9:45

Spletni dogodek

S 1. 1. 2023 čaka zavezance za javno naročanje pomembna novost, ki je bila sprejeta v skladu s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev (Ur. list RS, št. 53/2022). Prav vsi zavezanci, bodo morali za pogodbe s področja javnega naročanja, sklenjene od 1. 1. 2023 dalje, mesečno poročati o izvršenih plačilih omenjenih pogodb prek spletnega portala UJP JN Plačila. Poleg tega se konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, pri čemer praksa kaže, da imajo naročniki še mnogo vprašanj v zvezi z njimi.

Na delavnici bomo obravnavali:

  • pojem evidenčnega naročila ter izračun ocenjene vrednosti,
  • praktične primere drobljenja javnih naročil,
  • novosti v zvezi z vodenjem evidence in poročanjem o statističnih podatkih v zvezi z oddanimi evidenčnimi naročili,
  • poročanje o izvršenih plačilih iz naslova pogodb s področja javnega naročanja preko portala UJP JN Plačila,
  • vaša vprašanja.

Delavnico vodita: dr. Boštjan Ferk in Doroteja Jalovec, dipl. prav (UN)

Za naročnike, uporabnike platforme S-Procurement in ponudnike, ki imajo vključen PREMIUM + paket, je delavnica brezplačna.

Za ostale udeležence je cena spletne delavnice 49 EUR brez DDV.

 

Prijava je obvezna. Pred izvedbo delavnice bodo prijavljeni udeleženci prejeli povezavo do dogodka na spletni naslov.

16. februar 2023

9:00 - 9:45

Spletni dogodek

Dodaj na koledar