Pridružite se naši delavnici, kjer bomo obravnavali ključne ukrepe za poenostavitev postopkov javnega naročanja, ki zmanjšujejo administrativne obremenitve, praktične strategije za privabljanje več ponudnikov in krepitev konkurence na trgu javnih naročil ter predstavili primere dobrih praks, ki lahko služijo kot navdih.
Delavnica je zasnovana v dveh delih:
• Spletna delavnica (13. 2. 2025), s poudarkom na teoretičnem delu
• Delavnica v živo v Ljubljani (6. 6. 2025), ki bo potekala interaktivno in kjer boste imeli priložnost postavljati vprašanja in sodelovati v razpravi z izkušenimi strokovnjaki, izmenjati izkušnje in izzive z drugimi udeleženci ter raziskati konkretne rešitve za težave, s katerimi se srečujete pri svojem delu.
Delavnici bodo vodili izkušeni strokovnjaki z Inštituta za javno-zasebno partnerstvo.
Za naročnike, uporabnike platforme S-Procurement in ponudnike, ki imajo vključen PREMIUM + paket, je spletna delavnica brezplačna, za delavnico v živo pa se doplača 29 EUR brez DDV.
Za ostale udeležence je cena spletne delavnice skupaj z delavnico v živo 179 EUR brez DDV.
Prijava je obvezna. Udeležba na delavnici v živo je mogoča zgolj ob predhodni udeležbi oziroma poslušanju spletne delavnice. Prijave zbiramo do 12. februarja 2025 do 12. ure. Pred izvedbo delavnice bodo prijavljeni udeleženci prejeli povezavo do dogodka na spletni naslov.